Azərbaycanda fəaliyyət göstərən blogerlər yeni reklam qaydalarına riayət etməyə başlayıblar.
Operativ Media-nın araşdırmasına görə, yüz minlərlə izləyicisi olan blogerlər artıq öz səhifələrində reklam etdikləri məhsulla bağlı məlumat xarakterli mətn yerləşdirirlər. Buraya sifarişçinin adı, VÖEN-i kimi məlumatlar, eləcə də paylaşımın reklam olmasına dair bildiriş daxildir.
Həmin fotoları təqdim edirik:
Lakin populyar olan bir sıra blogerlər hələ də bu qaydalara riayət etmirlər. Görünən odur ki, yeni qaydaların təbliğinə və maarifləndirmə işlərinə ehtiyac var.
Bəs yeni reklam qaydalarında nələr var?
● Sosial media təsirçiləri (blogerlər, influenserlər) reklam etdikləri paylaşımlarda bunu açıq şəkildə qeyd etməlidirlər (məsələn: “reklam”, “sponsorluq”, “tərəfdaşlıq”).
● Reklamı kim üçün etdiklərini (yəni, reklamvericini) göstərməlidirlər.
● Yalan məlumat verə bilməzlər. Məsələn, istifadə etmədikləri məhsulu istifadə edirmiş kimi təqdim edə və ya saxta profillərlə reklam apara bilməzlər.